مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-08سياسي

راهپیمایی اربعین به مردمی ترین راهپیمایی عالم تبدیل شد


راهپیمایی اربعین با حضور جوانان علاقه مند، جوانانی که می توانند در همین راهپیمایی با شور و علاقه قله ها را فتح کنند، به مردمی ترین راهپیمایی در عالم تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت الله صالح امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به خلق حماسه بزرگ اربعین اظهار داشت: بیش از 25 میلیون زائر از همه ملیت ها دور حرم و بارگاه امام حسین(ع) جمع شدند، این عنایت الهی است.

وی افزود: در این حماسه بزرگ اربعین عواملی دخیل است، اولین عامل لطف و عنایت خداوند و قداست و مظلومیت شهدای کربلا است و سال به سال با عظمت بیشتری خود را نمایان می کند.

صالح با بیان اینکه دومین عامل این حماسه بزرگ مردم متدین به ویژه جوانان هستند، گفت: با وجود تبلیغات مسموم دشمن، جوانان عشق و علاقه و آن فطرت پاک خود را در اربعین ظاهر کردند و راهپیمایی اربعین با حضور جوانان علاقه مند، جوانانی که می توانند در همین راهپیمایی با شور و علاقه قله ها را فتح کنند، به مردمی ترین راهپیمایی در عالم تبدیل شد.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم و جوانان فرمودند، ای جوانان عزیز شما با این شور و حرارتی که اربعین را اینگونه با عظمت خلق کردید، قله ها را هم باید با عظمت فتح کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین به مردمی ترین راهپیمایی عالم تبدیل شد

راهپیمایی اربعین به مردمی ترین راهپیمایی عالم تبدیل شد