مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-17سياسي

مالکی: دست رییس جمهور برای سخنرانی در سازمان ملل پُر است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را مهم خواند و گفت: رییس جمهور می تواند در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مجددا استراتژی دولت را به جامعه بین المللی منعکس کند.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را مهم خواند و گفت: رییس جمهور می تواند در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مجددا استراتژی دولت را به جامعه بین المللی منعکس کند.

فداحسین مالکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سفر رییس جمهور به نیویورک برای سخنرانی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: این سفر از جهات مختلف حائز اهمیت است و به نوعی تبیین مجدد استراتژی دولت آقای رییسی است که به جامعه بین المللی منعکس می شود.

وی افزود: البته استراتژی دولت در اجلاس های مختلف نشان داده شده ولی جایگاه سازمان ملل به گونه ای است که بیان مواضع ایران به خصوص در قبال تعهدات بین المللی و منطقه ای دارای اهمیت است و قطعا می تواند تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده در این اجلاس، گفت: ممکن است برخی از کشورها چالش هایی را مطرح کنند که باید به آن پاسخ مناسب داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکی: دست رییس جمهور برای سخنرانی در سازمان ملل پُر است

مالکی: دست رییس جمهور برای سخنرانی در سازمان ملل پُر است