مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-12اجتماعي

شاخص کیفیت هوای سرخس در شرایط بسیار ناسالم است


هوای این شهرستان هم اکنون در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفته و شهروندان به خصوص کودکان و سالمندان باید به طور حتم از رفتن بیرون از خانه پرهیز کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرماندار سرخس گفت: هوای این شهرستان هم اکنون در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفته و شهروندان به خصوص کودکان و سالمندان باید به طور حتم از رفتن بیرون از خانه پرهیز کنند.

مهدی اردونی دوستی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شاخص کیفیت هوای شهر سرخس در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس پایش انجام شده امروز، شاخص کیفیت هوای شهر سرخس 283.

8 بوده که نشانگر شرایط خیلی ناسالم و هشداری برای سلامتی است.

وی با توجه به شاخص کیفیت هوای شهر سرخس تأکید کرد: آموزش و پرورش شهرستان باید نسبت به اقدامات پیشگیرانه ازجمله کاهش حضور دانش آموزان در فضای باز اقدام کند.

اردونی دوستی همچنین عنوان کرد: ادارات و سازمان های دولتی نیز باید نسبت به کاهش فعالیت های بدنی در فضای باز و استفاده از وسایل نقلیه در صورت ضرورت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شهرداری سرخس باید نظارت بر جلوگیری از سوزاندن زباله، و شاخ و برگ و کاهش فعالیت های عمرانی داشته باشد و ضمن تقویت حمل و نقل عمومی از روشن ماندن اتوبوس و مینی بوس در پایانه و ترمینال جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص کیفیت هوای سرخس در شرایط بسیار ناسالم است

شاخص کیفیت هوای سرخس در شرایط بسیار ناسالم است