مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-14بين الملل

خودداری غرب از صدور قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام از بیم واکنش تهران


کشورهای غربی در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی «قطعنامه» الزام آوری علیه ایران صادر نکردند، اگرچه در یک «بیانیه » مشترک خواستار «اقدام فوری» ایران در زمینه مسائل باقی مانده ادعایی در همکاری با آژانس شدند.

- کشورهای غربی در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قطعنامه الزام آوری علیه ایران صادر نکردند، اگرچه در یک بیانیه مشترک خواستار اقدام فوری ایران در زمینه مسائل باقی مانده ادعایی در همکاری با آژانس شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز در گزارشی درباره موضع تروییکای اروپا (آلمان، فرانسه و انگلیس) و آمریکا در قبال پرونده هسته ای ایران در این دوره از نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی نوشت: آمریکا و سه متحد اروپایی آن ایران را به صدور قطعنامه دیگری در نشست شورای حکام تهدید کرده و خواستار اقدام در زمینه ارائه توضیحات درباره ذرات اورانیوم یافت شده در مکان های اعلام نشده شدند اما اعلام نکردند که آیا این تهدید را عملی خواهند کرد و در صورت عملی کردن آن، چه زمانی خواهد بود.

این هشدار در قالب بیانیه ای در جلسه امروز شورای حکام و در بحبوحه مسائل غرب با ایران در زمینه حل وفصل مسئله پیچیده مذاکرات احیای توافق هسته ای مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری غرب از صدور قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام از بیم واکنش تهران

خودداری غرب از صدور قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام از بیم واکنش تهران