مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-04سياسي

افتتاح پروژه راه آهن سنندج ـ همدان تا اوایل مهرماه امسال


همدان تا اوایل مهرماه سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه بررسی مسائل و الزامات توسعه کردستان که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل شد، اظهار کرد: میراث به جا مانده از دولت گذشته وجود تعداد زیادی پروژه نیمه تمام است که دولت سیزدهم باید نسبت به تکمیل و بهره برداری از آنها برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه با نگاه ویژه دولت سیزدهم و برکات دو سفر اخیر ریاست جمهوری به استان شاهد تخصیص اعتبارات جهشی در راستای جبران عقب ماندگی ها بوده ایم، اضافه کرد: همین موضوع باعث شد که کردستان در بسیاری از شاخص های توسعه ای کشور رشد قابل توجه ای داشته باشد و بخش عمده ای از پروژه های نیمه تمام تعیین تکلیف شود.

استاندار کردستان با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به این استان، افزود: برنامه ریزی های لازم برای افتتاح و بهره برداری از مگا پروژه های استان انجام شده و لازم است در این مسیر سازمان برنامه و بودجه کشور نیز از مجموعه دولت در کردستان برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بیش از پیش حمایت کند.

زارعی کوشا با اشاره به پروژه های عظیم حمل و نقل و توسعه ای استان از جمله احداث راه آهن سنندج ـ همدان و فرودگاه سقز اظهار کرد: پروژه احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه راه آهن سنندج ـ همدان تا اوایل مهرماه امسال

افتتاح پروژه راه آهن سنندج ـ همدان تا اوایل مهرماه امسال