مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 19:152023-09-09اقتصادي

غیرمقاوم بودن 50درصد منازل روستایی در گنبدکاووس


مدیر بنیادمسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: از محل اعتبارات سال 1402 ، تعداد یک هزارو 927 مسکن روستایی گنبدکاووس با اعتبار بیش از 385 میلیارد تومان نوسازی و مقاوم سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مرتضی صابری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از اولویت های دولت سیزدهم در ارائه خدمت به مردم، به ویژه توسعه روستایی، احداث، نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها است.

وی تصریح کرد: در این راستا و با نگاه مدیرکل بنیاد مسکن گلستان مبنی بر توزیع عادلانه اعتبارات به روستاهای استان گلستان، از محل اعتبارات سال 1402، در قالب طرح جهش تولید مسکن و یا طرح ویژه مسکن روستایی، تعداد یک هزار و 927 فقره سهمیه نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی به گنبدکاووس تخصیص پیدا کرد.

مدیر بنیادمسکن شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای یک هزار و 927 فقره سهمیه بیش از 385 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: از این تعداد، یک هزار و 655 فقره سهم روستاهای بخش مرکزی با اعتبار 331 میلیارد تومان و 272 فقره سهم روستاهای بخش مرزی داشلی برون با اعتبار حدود 55 میلیارد تومان است.

صابری گفت: از همه دهیاران و بخشداران تقاضا می شود نسبت به تشکیل پرونده و صدور پروانه ساختمانی واحدهای مسکن روستایی غیرمقاوم اقدام نمایند زیرا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرمقاوم بودن 50درصد منازل روستایی در گنبدکاووس

غیرمقاوم بودن 50درصد منازل روستایی در گنبدکاووس