مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-12بين الملل

جیغ و داد جدید صهیونیست ها برای فرار از بحران داخلی


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات ضدایرانی در کنفرانسی امنیتی، سعی کرد تا بر درگیری های داخلی اشغالگران سرپوش گذاشته و اعتراضات تل آویو را آرام کند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات رژیم صهیونیستی شب گذشته (دوشنبه، 11سپتامبر) در تلاش جدیدشان برای سرپوش گذاشتن بر بحران های داخلی، بار دیگر به تهدیدسازی ایران و تداوم اتهامات علیه تهران متوسل شدند.

رسانه های رژیم اشغالگر نظیر شبکه آی 24 ، در گزارش هایی ادعای یوآو گالانت وزیر جنگ کابینه بحران زده تل آویو مبنی بر کشف فرودگاه ساخت ایران در جنوب لبنان با هدف اقدام علیه اسراییل را بازنشر داده و نوشتند: گالانت از تصویر هوایی این فرودگاه رونمایی کرد! خبرگزاری  رویترز هم در گزارشی نوشت: گالانت که در یک کنفرانس امنیتی بین المللی به میزبانی دانشگاه رایشمن سخنرانی می کرد، با نمایش تصاویر هوایی از آنچه او به عنوان فرودگاهی با اهداف تروریستی علیه اسراییل توسط ایران ساخته شده است، بدون ارائه توضیحات بیشتر، گفت این سایت می تواند جنگنده های متوسط را در خود جای دهد.

اتهام پراکنیِ ناموفق برای بازگرداندن کنترلِ ازدست رفته گالانت، به عنوان یکی از وزرای امنیتی کابینه بنیامین نتانیاهو در حالی از تلاش ایران برای ایجاد یک جبهه خطرناک دیگر در مرز اسراییل سخن می گوید، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیغ و داد جدید صهیونیست ها برای فرار از بحران داخلی

جیغ و داد جدید صهیونیست ها برای فرار از بحران داخلی