مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-25اقتصادي

افزایش 66 درصدی اعتبارات عمرانی فومن در دولت سیزدهم


اعتبارات عمرانی فومن در دولت سیزدهم 66 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی فکور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه فومن با بیان اینکه درصد تحقق اعتبار تا 1400، 27 بود که اکنون به تحقق 79 درصدی رسیده است، گفت: تحقق های دولت قبل اوراق بود و اکنون این اعتبارات نقدی شده است.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه 66 درصد اعتبارات عمرانی فومن افزایش داشته است، افزود: اعتبار عمرانی سال اخیر فومن 280 میلیارد تومان شده است.

وی با بیان اینکه بدهی های هزار میلیاردی دولت قبل، طرح ساماندهی حقوق بازنشستگان، افزایش یارانه ها و با منابع داخلی و بدون استقراض انجام شد، ادامه داد: دولت سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرده است.

همدلی و هم نوایی و توافق بین سران قوا موجب توسعه و امید است فکور همدلی و هم نوایی و توافق بین سران قوا را موجب توسعه و امید و پیشرفت دانست و اضافه کرد: مسئولان نباید جلوی کار یکدیگر را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم بزرگ ترین بحران دهه اخیر یعنی کرونا را پیش از کشورهای پیشرفته دنیا کنترل کرده است، گفت: دیپلماسی منطقه ای و جهانی دولت سبب ایجاد روابط های مختلفی شده است.

فرماندار فومن عضویت ایران در پیمان شانگهای و بریکس را یک موفقیت برای کشور دانست و بیان کرد: این دولت آینده مردم را به لبخند غربی ها گره نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 66 درصدی اعتبارات عمرانی فومن در دولت سیزدهم

افزایش 66 درصدی اعتبارات عمرانی فومن در دولت سیزدهم