مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-04دانش

پرواز عتبات فرودگاه خرم آباد در صورت استقبال مسافران تکرار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فرهاد زیویار استاندار لرستان روز دوشنبه در حاشیه برقراری پرواز ویژه اربعین از خرم آباد به نجف گفت: - استاندار لرستان گفت: برقراری پرواز عتبات عالیات از طریق فرودگاه شهدای خرم آباد در صورت استقبال مسافران تکرار می شود و استمرار می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فرهاد زیویار استاندار لرستان روز دوشنبه در حاشیه برقراری پرواز ویژه اربعین از خرم آباد به نجف گفت: برقراری پرواز عتبات عالیات از طریق فرودگاه شهدای خرم آباد در صورت استقبال مسافران تکرار می شود و استمرار می یابد.

وی افزود: هماهنگی لازم برای برقراری و ایجاد پرواز سخت نیست، چراکه این مهم با پیگیری های دولت و رضایت شرکت های هواپیمایی محقق می شود، اما استقبال مردم باعث استمرار این سفر ها می شود.

وی تاکید کرد: برای سفر امروز نیز آژانس های هواپیمایی، شخصی های دولتی و غیردولتی اعلام آمادگی و بلیط را خریداری کرده اند که چنانچه 60 تا 70 درصد مسافران این پرواز طی یک سال آینده تضمین شوند، شرکت های هواپیمایی این پرواز را تکرار خواهند کرد.

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت صرفه مالی انجام پرواز ها برای شرکت های هواپیمایی ادامه داد: امکان برقراری سه پرواز اربعین نیز در فرودگاه خرم آباد وجود داشت، اما باید برای استقبال مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز عتبات فرودگاه خرم آباد در صورت استقبال مسافران تکرار می شود

پرواز عتبات فرودگاه خرم آباد در صورت استقبال مسافران تکرار می شود