مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-10حوادث

20 نفر از عوامل ایجاد ناامنی در حاشیه شهر اهواز دستگیر شدند


با توجه به وقوع چند فقره اخلال در نظم عمومی، درگیری طایفه ای و قتل در مناطق حاشیه ای اهواز، تعدادی از عوامل اصلی و محرکین، - دادستان مرکز استان خوزستان گفت: با توجه به وقوع چند فقره اخلال در نظم عمومی، درگیری طایفه ای و قتل در مناطق حاشیه ای اهواز، تعدادی از عوامل اصلی و محرکین، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، صادق جعفری چگنی، امنیت شهروندان را خط قرمز دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: دادستانی مرکز استان خوزستان با قاطعیت و طبق قانون با عوامل ناهنجاری و اخلال گران در نظم عمومی در استان برخورد می کند.

وی گفت: طی هفته گذشته به دنبال چند فقره درگیری های طایفه ای و اخلال در نظم عمومی در حاشیه کلانشهر اهواز، چند فقره قتل رخ داد که دادستانی اهواز و فراجا، با جدیت و قاطعیت موضوع را پیگیری و رصد کرده و 20 نفر از اراذل و اوباش، محرکین و عوامل اصلی را شناسایی و دستگیر کردند که با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

جعفری چگنی از تشکیل پرونده قضایی برای این متهمین خبر داد و افزود: دستور قضایی جهت برخورد نیروی انتظامی با عوامل ناامن کننده سطح شهر و بازداشت سریع متهمان صادر شده است و قطعاً در کیفرخواست پرونده افرادی که با اقدامات خودسرانه موجب ایجاد ناامنی برای سایر شهروندان می شوند، اشد مجازات برای آنان از دادگاه درخواست می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 نفر از عوامل ایجاد ناامنی در حاشیه شهر اهواز دستگیر شدند

20 نفر از عوامل ایجاد ناامنی در حاشیه شهر اهواز دستگیر شدند