مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-11سياسي

دفاع مقدس تهدید بزرگ جنگ هشت ساله را به فرصت تبدیل کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، جعفر توان صبح امروز در جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و تدوین برنامه های شهرستانی چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تبیین دوران دفاع مقدس با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب، در حرکت در مسیر تمدن اسلامی و تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت های بزرگ بسیار تاثیرگذار است.

توان اضافه کرد: ملت رشید ایران اسلامی در جنگ هشت ساله و اکنون با تکیه بر تولید ملی، اعتماد به نیروی جوان، روحیه جهادی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده است.

فرماندار سقز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: فوّران انقلاب، قدرت انقلاب، رهبری حضرت امام خمینی و خصوصیات ملت ایران، توانست تهدید بزرگ جنگ هشت ساله را به فرصت تبدیل کند.

وی، گسترش، انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت به نسل حال و آینده و علاقه مندان به فرهنگ متعالی دفاع مقدس را از اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.

فرماندار سقز با تقدیر از هفت سال سلحشوری و پایمردی رزمندگان و ملت ایران اسلامی، بر برنامه سازی، تدوین برنامه های خلاقانه و حضور منجسم در برنامه ها، تاکید کرد.

جباری، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز هم اظهار داشت: تعداد 212 برنامه تدوین شده که تعدادی برنامه شاخص در سطح شهرستان اجرا و سایر برنامه ها درون سازمانی برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس تهدید بزرگ جنگ هشت ساله را به فرصت تبدیل کرد

دفاع مقدس تهدید بزرگ جنگ هشت ساله را به فرصت تبدیل کرد