مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-03ورزشي

خبرهای کوتاه ورزشی خراسان جنوبی


در بسته خبری وزرشی خراسان جنوبی خبرهای کوتاه در این حوزه را مرور می کنیم.

- همایش ورزش صبحگاهی برگزار می شود به همت اداره کل ورزش و جوانان ، هیئت ورزش های همگانی خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند همایش ورزش صبحگاهی همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز  فرداصبح  ساعت 6 صبح در پارک توحید برگزار می شود.

استقبال از مدال آوران فستیوال جهانی  شب گذشته با حضور معاون ورزش بانوان، مسوول پیگیری حوزه معاونت توسعه امور ورزش، رییس هیئت جودو و نایب رییس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی و خانواده ورزشکاران آیین استقبال از خانم ها مرضیه سبزه کار و محدثه شخمگر در فرودگاه شهید کاوه بیرجند برگزار شد.

خانم ها سبزه کار و شخم گر در فستیوال ورزشی دانشجویان جهان به میزبانی کشور روسیه به ترتیب مدال برنز مسابقات جودو و همچنین مدال برنز تکواندو را به خود اختصاص داده بودند.

 دوره استاژ فنی کاراته در بیرجند دوره فنی استاژ کارته خراسان جنوبی، با حضور 65 نفر و با مدرسی خانم رضایی از استان فارس و با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های قاین، نهبندان و بیرجند برگزار شد.

اعزام رییس هیئت تکواندوی به مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات تکواندوی پومسه نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا از11 تا 20 شهریور ماه به میزبانی کشور لبنان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای کوتاه ورزشی خراسان جنوبی

خبرهای کوتاه ورزشی خراسان جنوبی