مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-02سياسي

دستور اژه ای به رییس کل دادگستری همدان درباره نهاده های دامی


رییس قوه قضاییه طی تماس تلفنی با رییس دادگستری استان همدان دستور بررسی فوری وضعیت سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد که نهاده های دامی استراتژیک در انجا دپو شده است را صادر کرد که به دنبال این دستور رییس کل دادگستری همدان به همراه گروه کارشناسان .

- رییس قوه قضاییه طی تماس تلفنی با رییس دادگستری استان همدان دستور بررسی فوری وضعیت سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد که نهاده های دامی استراتژیک در انجا دپو شده است را صادر کرد که به دنبال این دستور رییس کل دادگستری همدان به همراه گروه کارشناسان و مسئولان برای بررسی موضوع از این سیلو بازدید به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در این دستور تاکید کرده است: صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال از جمله مسئولیت های ذاتی و مهم قوه قضاییه است و در همین راستا دستگاه قضایی با کمک سایر دستگاه ها، برای جلوگیری از تضییع و فساد نهاده های دامی ذخیره شده باید اقدام فوری، ریشه ای و متناسب صورت دهد.

محمدرضاعدالتخواه رییس کل دادگستری استان همدان پس از بازدید از این سیلوها افزود: مقدار زیادی نهاده دامی و ذرت در این سیلو نگهداری می شود که بخشی از آن در معرض آلودگی و غیر قابل استفاده شدن قرار دارد و بخشی از آن نیز آلوده شده است و باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور اژه ای به رییس کل دادگستری همدان درباره نهاده های دامی

دستور اژه ای به رییس کل دادگستری همدان درباره نهاده های دامی