مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-01فرهنگي

کمتر شاهد وجود فروشگاه های بزرگ کتاب در استان ها هستیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کمتر شاهد وجود فروشگاه های بزرگ کتاب در استان ها هستیم، خواستار گسترش این مجموعه های فرهنگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی اسماعیلی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری کتابخانه مرکزی خرم آباد، اظهار داشت: این مجموعه، یک مجموعه بی نظیر بوده و به لحاظ زیبایی و معماری جزو مجموعه های خاص ما در کشور است.

وی با بیان اینکه این مجموعه، سیزدهمین مجموعه از کتابخانه های مرکزی کشور است، عنوان کرد: این مجموعه سابقا افتتاح شده بود ولی نیاز به استقرار تجهیزات داشت.

اسماعیلی افزود: مجموعه خدماتی که در این کتابخانه ارائه می شود، تنها معطوف به حوزه کتاب نیست، بسیاری از خدمات جانبی مانند آزمایشگاه، آشنایی بچه ها با حوزه درسی، آموزش های فنی و حرفه ای و … ارائه می شود و یک مجموعه همه جانبه است.

وی افزود: همچنین تأکید شده که یک کتاب فروشی هم در کنار این کتابخانه پیش بینی و ایجاد شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما در استان ها کمتر شاهد وجود فروشگاه های بزرگ کتاب هستیم، گفت: یکی دیگر از مزیت های این مجموعه این بوده که در کنار مصلای شهر واقع شده و این منجر به تحقق محوریت حوزه مصلا و مساجد برای فعالیت های فرهنگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر شاهد وجود فروشگاه های بزرگ کتاب در استان ها هستیم

کمتر شاهد وجود فروشگاه های بزرگ کتاب در استان ها هستیم