مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-11اقتصادي

روزهای گرم امسال را بدون خاموشی برنامه ریزی شده گذراندیم


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه فصل گرمای امسال را بدون خاموشی برنامه ریزی شده برای مشترکین خانگی پشت سر گذاشتیم، - ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه فصل گرمای امسال را بدون خاموشی برنامه ریزی شده برای مشترکین خانگی پشت سر گذاشتیم، گفت: همچنان تا پایان شهریور به همراهی مشترکین نیاز داریم.

محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به گذر از پیک اصلی مصرف برق که 15 خرداد تا 15 شهریور است، افزود: خوشبختانه امسال خاموشی برنامه ریزی شده برای مشترکین بخش خانگی نداشتیم و اگر خاموشی های مقطعی و موردی رخ داده نیز ناشی از حوادث و یا سرقت ها بوده که در اسرع وقت برطرف شده است.

وی از همکاری خوب مشترکین خانگی در تابستان امسال یاد کرد و ادامه داد: اگرچه پیش بینی ما این بوده که پیک مصرف تابستان امسال به 900 مگاوات برسد، اما بیشترین میزان مصرف امسال که در 18 مرداد رخ داد، 863 مگاوات بود.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، پیک مصرف امسال نسبت به سال 1401 حدود 20 مگاوات افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نرسیدن به پیک مصرف پیش بینی شده و همچنین عدم بروز خاموشی ها را دستاورد همراهی مشترکین بخش خانگی دانست و گفت: از این حیث رتبه پنجم کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای گرم امسال را بدون خاموشی برنامه ریزی شده گذراندیم

روزهای گرم امسال را بدون خاموشی برنامه ریزی شده گذراندیم