مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:362023-08-31اقتصادي

بازدید وزیر کشور از واحدهای خودروسازی در سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد وحیدی، وزیر کشور دقایقی پیش به اتفاق هیأت همراه و استاندار سمنان با حضور در شهرک صنعتی سمنان از واحدهای خودروسازی در سمنان بازدید کرد.

وزیر کشور از شرکت های تیراژه ماشین و تیراژ دیزل بازدید کرد؛ این شرکت ها با سرمایه گذاری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 83 هزار مترمربع و زیربنای حدود 17 هزار مترمربع در شهرک صنعتی سمنان واقع است.

 این واحدهای تولیدی ظرفیت تولید اسمی سالانه 3 هزار انواع لودر، لیفتراک، بیل مکانیکی و انواع کامیون و کشنده را دارد و برای 400 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

مشکلات این شرکت ها به گفته مدیران این واحدها در خصوص تخصیص و تأمین ارز از بانک مرکزی، مباحث مربوط به قاچاق لوازم یدکی محصولات تولیدی واحد، واردات بی رویه لوازم و قطعات یدکی و کمبود نیروی انسانی کارگری، واردات ماشین آلات و کامیون های دسته دوم، عدم تطابق استانداردهای جدید تعریف شده با بازار و کاربری ها است.

وزیر کشور همچنین از شرکت خودروسازی فردا در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد؛ این شرکت با میزان سرمایه گذاری های تحقق یافته (ریالی و ارزی) به میزان یک هزار و 125 میلیارد ریال طبق پروانه بهره برداری در زمینی به مساحت یک هزار و 700 مترمربع و زیربنا 300 هزار مترمربع در شهرک صنعتی سمنان مستقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر کشور از واحدهای خودروسازی در سمنان

بازدید وزیر کشور از واحدهای خودروسازی در سمنان