مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-17سياسي

رییس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمیی منصوب شد


با حکم امام جمعه، رییس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمیی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگراری فارس از بهمیی طی حکمی از طرف حجت الاسلام و المسلمین صلواتی امام جمعه شهرستان بهمیی، امیرحسین دهبان نژادیان به عنوان رییس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمیی منصوب شد.

در قسمتی از این حکم آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و توان لازم شما در حوزه اجرا و مدیریت مسائل فرهنگی اجتماعی به نحو مطلوب، شمارا به عنوان رییس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمیی منصوب می نمایم.

متوقع است که بتوانید با اقدامات مؤثر خود به اجتماع مؤمنین به خصوص جوانان در میعادگاه جمعه رونق بخشیده و این قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق را در گام دوم انقلاب به جایگاه تراز خود نزدیک فرمایید.

از جمله سوابق امیر حسین دهبان نژادیان می توان به؛ دبیر شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی استان، سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان ، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج، مسئول قرارگاه قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان بهمیی اشاره کرد.

وی متولد 1377 دانش آموخته کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه دولتی یاسوج بوده که در چند سال اخیر فعالیت های فرهنگی و سیاسی زیادی در کارنامه خود ثبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمیی منصوب شد

رییس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمیی منصوب شد