مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-19سياسي

توزیع 1500 بسته معیشتی در استان سمنان


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به خدمات خادمیاران رضوی، از توزیع یک هزار و 500 بسته معیشتی در استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در گردهمایی خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر، اظهار کرد: امام رضا (ع) بیان کننده فرهنگ امام حسین (ع) است و این را زیارت امام جواد (ع) نسبت به امام رضا (ع) بیان می فرماید.

وی بیان کرد: وقتی امام جواد (ع) به امام رضا (ع) سلام می دهد، می فرماید شما زنده کردید احزان روز کربلا را و خداوند متعال در قرآن کریم 10 بار خود را رئوف معرفی کرده و امام رضا (ع) هم امام رئوف است.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن رحمت را کنار رأفت آورده است و علامه طباطبایی بیان می کند که رأفت، رحمت خاص و مخصوص کسانی است که مشکلات خاص دارند و وقتی کنار هم آمده، رحمت رحمانیه، عام است و رحمت رحیمه، خاص است و مشمول مؤمنان و متقیان می شود.

مطیعی رأفت را همراه با گرفتاری و رنج ندانست و گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) از رئوف زیاد نام برده است و نسبت به مؤمنان این رأفت را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 بسته معیشتی در استان سمنان

توزیع 1500 بسته معیشتی در استان سمنان