مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-26سياسي

زیرساخت های حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به تجهیزات دارند


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تمام شهرهای این استان در حوزه درمان زیرساخت های خوبی آماده است اما نیاز به تجهیزات دارند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تمام شهرهای این استان در حوزه درمان زیرساخت های خوبی آماده است اما نیاز به تجهیزات دارند.

آیت الله سید نصیر حسینی روز شنبه چهارم شهریورماه 1402 در دیدار با وزیر بهداشت افزود: همانطور که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور جامع مسائل و مشکلات بهداشت و درمان استان را گفتند ما هم آنها را تایید و تاکید می کنیم.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان نوپاست این پیشرفت ها و خدمات مربوط به دوران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، اظهارکرد: مردم این استان شاکر نعمت های بزرگ انقلاب هستند، مردم این استان شایسته خدمت هستند قبل از انقلاب مردم کهگیلویه و بویراحمد زیر بار طاغوت نرفته و برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده و در دوران جنگ حضور پررنگی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه های انقلاب حضور موثر داشتند و در عرصه حضور انتخابات نیز جزو استان های اول یا دوم کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به تجهیزات دارند

زیرساخت های حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به تجهیزات دارند