مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-26سياسي

پاکسازی میدان امام حسین از خرده فروشان مواد مخدر به همکاری قضایی و پلیسی نیاز دارد


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پاک شدن میدان امام حسین (ع) از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان به همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی در کنار شهرداری نیاز دارد.

- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پاک شدن میدان امام حسین (ع) از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان به همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی در کنار شهرداری نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نادعلی در خصوص وضعیت میدان امام حسین (ع) و تجمع معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در این محدوده، اظهار کرد: چند مرتبه همکاران ما در کنار پلیس، این افراد را جمع آوری کردند؛ اما متأسفانه هنوز این فضا ادامه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بنده درخواست کردم معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری و مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی، گزارشی از قرارگاه اجتماعی ارائه دهند تا بدانیم چه موانعی برای رفع این مشکل وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید مباحث و موانع بیان شود تا به برطرف شدن آن کمک کنیم، یادآور شد: اگر دستگاه هایی همچون فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و قوه قضاییه در کنار شهرداری قرار بگیرند، قطعاً این نقطه نیز از تجمع معتادان پاک خواهد شد.

بنا براعلام سایت شهر، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: ادامه چنین شرایطی قابل تحمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی میدان امام حسین از خرده فروشان مواد مخدر به همکاری قضایی و پلیسی نیاز دارد

پاکسازی میدان امام حسین از خرده فروشان مواد مخدر به همکاری قضایی و پلیسی نیاز دارد