مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-29سياسي

برملا شدن یک کشته سازی دیگر بعد از 10 ماه


با بررسی پرونده قتل محمد حسن زاده، از سوی دادستانی بوکان و پیگیری دادستان مرکز استان آذربایجان غربی سرانجام مشخص شد قاتل محمد حسن زاده، فردی به نام «فردین کریمی» بوده است.

- با بررسی پرونده قتل محمد حسن زاده، از سوی دادستانی بوکان و پیگیری دادستان مرکز استان آذربایجان غربی سرانجام مشخص شد قاتل محمد حسن زاده، فردی به نام فردین کریمی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از قوه قضاییه در آبان سال گذشته، رسانه های معاند ادعای کشته شدن محمد حسن زاده جوان 28 ساله بوکانی با شلیک نیروهای امنیتی در روز 25 آبان 1401، را روی خروجی خود بردند.

با انتشار ادعای کشته شدن این فرد، پدر و برادر محمد حسن زاده نیز با سوار شدن بر روی این موج، ادعای کشته شدن او را در مراسم خاکسپاری اش تکرار کردند.

به محض انتشار این خبر و ارسال گزارش واقعه، دستگاه قضایی به موضوع ورود پیدا کرد و مجیدی، دادستان مرکز استان آذربایجان غربی در تاریخ 25 آبان در رابطه با فوت محمد حسن زاده اعلام کرد: محمد حسن زاده در درگیری شخصی به قتل رسیده است.

تحقیقات اولیه حاکی از این بود که متوفی، در پی درگیری دو گروه که برخی از آن ها نیز دارای سابقه محکومیت و شرارت بوده اند، در فلکه شهرداری شهرستان بوکان کشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برملا شدن یک کشته سازی دیگر بعد از 10 ماه

برملا شدن یک کشته سازی دیگر بعد از 10 ماه