مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-13سياسي

آخرین جزییات خبر از بیمارستانهای شهید رجایی و نرگسی از زبان نماینده


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی چارت این بیمارستان به صورت مستقل از سوی وزارت بهداشت و درمان اعلام خواهدشد و این اتفاق خوبی برای حوزه درمان گچساران می باشد.

- سیدناصرحسینی پور در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:در گچساران بیمارستان های نرگسی بی بی حکیمه و شهید رجایی و یک مجموعه درمانی نفت وجود دارد.

وی بیان کرد: تمام این مراکز درمانی خدمات خود را به شهروندان گچساران ارائه می کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمارستان در حال ساخت حوزه نفت تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

حسینی پور عنوان کرد: تلاش می شود که این بیمارستان در حال ساخت نفت نیز بتواند در حیطه مسئولیت های اجتماعی به مردم گچساران خدمات ارائه کند.

 وی با اشاره به پیشرفت های خوب در حوزه بیمارستان بی بی حکیمه گچساران گفت: این مرکز درمانی به عنوان بیمارستان مادر و کودک توانسته ارتقا یابد و به شاخصی که در کشور به عنوان تراز به آن نگاه می شود دست پیدا کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بیمارستان شهید رجایی و نرگسی خاطرنشان کرد: قرار بود بیمارستان نرگسی جایگزین بینارستان شهید رجایی شود که برای منتفی شدن این موضوع تلاش های بسیاری صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات خبر از بیمارستانهای شهید رجایی و نرگسی از زبان نماینده

آخرین جزییات خبر از بیمارستانهای شهید رجایی و نرگسی از زبان نماینده