مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-23دانش

امضای تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و استانداری قزوین


در راستای چشم انداز پیشرفت و توسعه استان قزوین و سند آمایش استان قزوین و به منظور بهره گیری از ظرفیت های مدیریت جهادی و تجارب این نهاد در عرصه های مختلف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در جریان سفر امروز رییس جهاد دانشگاهی به استان قزوین، با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به پیشرفت فرهنگی، علمی و فناوری، در راستای چشم انداز پیشرفت و توسعه استان قزوین و سند آمایش استان قزوین و به منظور بهره گیری از ظرفیت های مدیریت جهادی و تجارب این نهاد در عرصه های مختلف، تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و استانداری قزوین امضا شد.

حسن مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی در دیدار با استاندار قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: قزوین، ازجمله استان هایی است که در تمامی حوزه ها چون فرهنگ، تاریخ، جغرافیا سرآمد بوده و بیشترین مفاخر را در خود پرورش داده است.

  وی با اشاره به وجود دانشگاه های سطح بالا در این استان، افزود: به دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) همواره به چشم یک ظرفیت علمی بزرگ نگاه می کنیم که با جذب دانشجویان بین المللی سعی در اشاعه علم و اسلام در جهان دارد.

  رییس جهاددانشگاهی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی نهادی برآمده از دل انقلاب است که وجود آن برای اسلامی و انقلابی کردن دانشگاه ها ضرورت تلقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و استانداری قزوین

امضای تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و استانداری قزوین