مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:562023-08-31اقتصادي

خسارت 18 میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب خراسان شمالی


رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: بارندگی های اخیر و وقوع سیلاب در سطح شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، شیروان و رازوجرگلان به تاسیسات آب شرب و جمع آوری فاضلاب این شهرستان ها بیش از 18 میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

وی گفت: سیلاب باعث بروز خسارت در 10.

2 کیلومتر خط انتقال و 7.

5 کیلومتر شبکه توزیع در 34 روستا و 15 باب چشه و 16 حلقه چاه و یک دستگاه پمپ گردید که برآورد اولیه خسارت در بخش آب، بیش از 15 میلیارد تومان می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خسارت وارد شده در بخش فاضلاب را بیش از 3 میلیارد ریال عنوان نمود و افزود: نفوذ گل و لای به شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بجنورد نیز باعث وقوع بیش از 30 مورد اتفاق گردید که علاوه بر رفع اتفاق نیازمند لایروبی و شستشوی حدود 50 کیلومتر شبکه می باشد که توسط کارکنان امور آبفای شهرستان بجنورد اقدامات لازم صورت گرفت.

نعیمی درخصوص خسارت سیل به تاسیسات آب شرب بجنورد بیان داشت: در ساعات اولیه برآورد خسارت سیل، برخی از ورودی های مخازن ذخیره آب شرب در شهر بجنورد جهت جلوگیری از ورود سیلاب به شبکه توزیع بدلیل از مدارخارج شدن سد شیرین دره و چاه شماره 3 آهکی، قطع گردید و چاه های رزرو وارد مدار بهره برداری شد که با همکاری مردم فهیم شهر بجنورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 18 میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب خراسان شمالی

خسارت 18 میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب خراسان شمالی