مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-12اقتصادي

افزایش 100 درصدی حمایت های بیمه سلامت از زوج های نابارور چهارمحال و بختیاری


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال 72 زوج نابارور استان تحت حمایت بیمه سلامت قرار گرفته اند، گفت: میزان حمایت ها و هزینه های درمان و اعمال جراحی های زوج های نابارور در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

- علیرضا اصغرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به ارائه خدمات و بهره مندی زوج های نابارور استان از بیمه سلامت، گفت: در سال گذشته 238 زوج نابارور در مرکز ناباروری حضرت زهرا (س) شهرکرد تحت حمایت بیمه سلامت استان قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال گذشته هزینه های درمان و اعمال جراحی 38 زوج از سوی بیمه سلامت استان تامین شد، افزود: در سه ماهه نخست سال جاری این تعداد به 72 زوج افزایش یافت، میزان هزینه های درمان و اعمال جراحی زوج های نابارور در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طرح بیمه سلامت از سال 1400 تا کنون در استان آغاز شده است، یادآور شد: از شروع این طرح در استان 2 هزار و 546 نفر از مادران باردار نشان دار و بیمه شده اند، البته مادران بالای 49 سال و آزمایشات تعیین جنسیت در زمره بیمه سلامت قرار نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی حمایت های بیمه سلامت از زوج های نابارور چهارمحال و بختیاری

افزایش 100 درصدی حمایت های بیمه سلامت از زوج های نابارور چهارمحال و بختیاری