مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:052023-08-28اقتصادي

پل مرزی جدید آستارا در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد


پل مرزی جدید آستارا در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر دوشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در افتتاح پروژه های شهرستان آستارا اظهار کرد: شهرداری آستارا تلاش خوبی در اجرای پروژه های شهری دارد که از آن پشتیبانی می شود و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز در بحث اعتبارها کمک خواهند کرد تا با همکاری شورای شهر برای مردم خدمات خوبی انجام شود.

استاندار گیلان با اشاره به حمایت استانداری از سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های سالم سازی سواحل افزود: استانداری به طور حتم به طرح های سالم سازی کمک خواهد کرد اما باید حریم دریا هم حفظ شود، زیرا متعلق به مردم است.

استقبال از بخش خصوصی در صورت تمایل به سرمایه گذاری وی ادامه داد: ساحل آستارا تا ساحل رودسر حدود 300 کیلومتر است و هر کجا که بخش خصوصی تمایل داشته باشد، با آغوش باز مورد استقبال قرار می گیرند و کمک می شوند.

عباسی همچنین با تاکید بر استفاده از اقتصاد دریا مانند کشتیرانی و دریانوردی گفت: در این راستا برای ترانزیت کالا راه آهن رشت به کاسپین راه اندازی می شود و اقتصاد در استان نیز رونق پیدا می کند.

وی با بیان اینکه بندر زیبای آستارا، انزلی، چمخاله و کاسپین آماده فعالیت گردشگری و تجارت و سرمایه گذاری هستند، افزود: بازارچه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل مرزی جدید آستارا در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد

پل مرزی جدید آستارا در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد