مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-23اقتصادي

صدور گواهی مستثنیات فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: پذیرش هرگونه درخواست استعلام اراضی در خارج از بستر سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ممنوع است و این خدمت به صورت الکترونیکی و صرفا توسط سامانه پنجره واحد زمین ارائه می شود.

- ایسنا/مرکزی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: پذیرش هرگونه درخواست استعلام اراضی در خارج از بستر سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ممنوع است و این خدمت به صورت الکترونیکی و صرفا توسط سامانه پنجره واحد زمین ارائه می شود.

عبدالحسین محمدی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: با توجه به ماده یک ضوابط اجرایی، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان تنها درگاه ارتباطی با متقاضیان اخذ خدمات حوزه زمین و ساختمان کشور محسوب می شود و پذیرش درخواست صدور گواهی مستثنیات از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه صدور گواهی مستثنیات توسط سامانه زمین، نخستین گام در حفاظت اراضی ملی و جلوگیری از اتلاف و تغییر کاربری و تشخیص و تفکیک آنها از اراضی مستثنیات است، گفت: این موضوع از طریق پاسخ به استعلام اراضی یا صدور گواهی مستثنیات صورت می گیرد و از این جهت می توان گفت که گواهی یاد شده، یکی از پایه ای ترین استعلام های حوزه اراضی به شمار می رود که در اغلب خدمات قابل ارائه در ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گواهی مستثنیات فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین

صدور گواهی مستثنیات فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین