مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 21:352023-08-28اقتصادي

بهره برداری شناور تفریحی ساحلی مارینا خزر در نوشهر


نخستین شناور تفریحی و گردشگری در بندر نوشهر با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسؤولان در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، سیدمحمود حسینی پور امروز در مراسم رونمایی نخستین شناور تفریحی و گردشگری در بندر نوشهر ضمن بیان اینکه بندر نوشهر که با سابقه ترین بندر استان مازندران است، اظهار کرد: این بندر با راهبرد فعالیت های گردشگری بیشتر مورد توجه قرار می گیردو علاوه بر فعالیت گردشگری فعالیت اقتصادی جز وظایف اصل این بندر است.

وی بندر نوشهر را با توجه به شرایط گردشگری منحصر به فرد دانست و افزود: در شهرستان نوشهر تمام زیرساخت ها از جمله راه، بندر، فرودگاه وجود و یکی از مهمترین مسائل ایجاد زیرساخت گردشگری متناسب با این موضوع را ایجاد کرده است.

استاندار مازندران به طراحی 7 جزیره در دریای خزر از نوشهر تا رامسر اشاره کرد و گفت: هر کدام کاربری خاص خود را دارند و می تواند بزرگترین طرح گردشگری دریایی کشور باشد.

وی با بیان اینکه این طرح از یکسال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، افزود: مصوبات اولیه از دولت گرفته شده است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

استاندار مازندران ضمن بیان اینکه در شهرستان های مازندران یک رقابتی برای جذب بیشتر گردشگری در حال شکل گیری است، گفت: هر شهرستانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری شناور تفریحی ساحلی مارینا خزر در نوشهر

بهره برداری شناور تفریحی ساحلی مارینا خزر در نوشهر