مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-02اجتماعي

فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست منتشر شد


شهرکرد_رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست منتشر و در اختیار هنرمندان سراسر کشور قرار داده شد.

- احسان قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پوستر فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در شهرکرد رونمایی شده بود، اکنون به صورت گسترده در اختیار هنرمندان در سراسر کشور قرار گرفته است.

وی افزود: این رویداد در دو بخش عکس و پوستر برگزار می شود که در بخش عکس، دو بخش عکس مردمی با موبایل و بخش عکس حرفه ای با دوربین برگزار می شود.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره محورهای موضوعی این جشنواره ملی ادامه داد: دانش سنتی در حفظ محیط زیست انسانی و کسب و کارهای سنتی، دانش سنتی در فرایند شناخت و حفاظت از تنوع زیستی، گونه های گیاهی و جانوری، دانش سنتی در ابعاد مختلف زندگی انسان از دیروز تا امروز، دانش سنتی در حفظ و بهره برداری پایدار از ذخایر، منابع و گنجینه های زیست محیطی، دانش سنتی محیط زیست در فرهنگ عامه، باورها و اعتقادات دینی، نقش انسان در حفظ پوشش گیاهی و درختان جنگلی چون بلوط و زیست وابسته به آن ها، نقش انسان در حفظ حیات جانوری و مهربانی با حیات وحش از محورهای موضوعی این جشنواره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست منتشر شد

فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست منتشر شد