مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-26اجتماعي

خدمات رسانی 105 موکب فارس به زائران اربعین


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: در مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال، 105 موکب از فارس خدمات خود را به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، - ایسنا/فارس رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: در مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال، 105 موکب از فارس خدمات خود را به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، عرضه خواهند کرد.

اسکندر قاسمی شنبه 4 شهریور در جمع خبرنگاران، گفت: از 105 موکب، 9 موکب در محدوه جغرافیایی فارس، 8 موکب در مرز شلمچه، 11 موکب در نجف، 33 موکب در مسیر نجف به کربلا، 42 موکب در کربلا، یک موکب در کاظمین و یک موکب در شهر بلد سامرا مستقر شده و به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) خدمات اسکان، تغذیه و پذیرایی را ارائه می دهند.

او با اشاره به اینکه سال گذشته فارس در ایام اربعین 102 موکب داشت و امسال به 105 موکب افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: با تلاش های انجام شده در مواکب اربعینی فارس سطح مطلوبی از خدمت رسانی به زوار به ویژه در تامین آب شرب و فضای استراحت زائران فراهم شده است.

رییس مواکب اربعینی فارس در ادامه بیان اینکه خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) توفیقی بزرگ از خدای منان است که نصیب هر کسی نمی شود، گفت: موکب داری در راه امام حسین (ع) یک افتخار است و این افتخار باید در تمام مراحل زندگی به عنوان یک سرلوحه در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 105 موکب فارس به زائران اربعین

خدمات رسانی 105 موکب فارس به زائران اربعین