مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-27اقتصادي

فاز اول مرمت عمارت میرزا خلیل به اتمام رسید


سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: در آخرین روز مردادماه 1402، با تحویل موقت پروژه، فاز نخست مرمت عمارت میرزا خلیل به اتمام رسید و فاز دوم در دست اقدام می باشد.

- ایسنا/گیلان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: در آخرین روز مردادماه 1402، با تحویل موقت پروژه، فاز نخست مرمت عمارت میرزا خلیل به اتمام رسید و فاز دوم در دست اقدام می باشد.

امید اکبری در حاشیه بازدید از عمارت میرزا خلیل در گفت وگو با ایسنا، از اتمام فاز اول مرمت عمارت میرزا خلیل رشت خبر داد و گفت: فاز نخست مرمت عمارت نخستین شهردار رشت، میرزا خلیل رفیع فیلدهی، شهریورماه 1401 آغاز گردید و فاز نخست به اتمام رسیده و از سوی پیمانکار تحویل موقت شد.

وی افزود: این بخش از مرمت شامل اصلاح آبروها، ناودان ها، خرپاها، سازه های چوبی سقف، شیروانی و سفالچینی مجدد بود و با مرمت کلیه بام، خطر نفوذ نزولات جوی به داخل بنا رفع گردید.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت با اشاره به ترمیم و اصلاح لمبه کوبی های بام، پیرامون رطوبت زدایی از کف بنا نیز عنوان کرد: با احیای گربه روها، رطوبت زدایی از کف صورت گرفت و زیرساخت تاسیسات نیز اجرا گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول مرمت عمارت میرزا خلیل به اتمام رسید

فاز اول مرمت عمارت میرزا خلیل به اتمام رسید