مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-02سياسي

سامانه شفاف سازی اموال و مستغلات بانک ها ایجاد خواهد شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جعفر قادری عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور، با اشاره به مصوبه کمیسیون متبوعش در راستای شفاف سازی اموال و مستغلات بانک ها، - عضو کمیسیون تلفیق از مصوبه اعضای کمسیون متبوعش مبنی بر تشکیل سامانه ای برای شفاف سازی اموال و مستغلات و سهام داری بانک ها، خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جعفر قادری عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور، با اشاره به مصوبه کمیسیون متبوعش در راستای شفاف سازی اموال و مستغلات بانک ها، گفت:با مصوبه اعضای تصویب شد که سامانه شفاف سازی اموال و مستغلات بانک ها تشکیل شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه در راستای اصلاح نظام بانکی است، افزود: اعضای کمیسیون تلفیق لایحه برنامه بر اساس این مصوبه دولت را ملزم کردند تا سامانه ای برای شفاف سازی اموال، مستغلات و سهامداری بانک ها تشکیل دهد و چنانچه اموال، ملک و مستغلاتی یا سهامی کشف شود که در سامانه مذکور ثبت نشده باشد، بانک مرکزی اختیار تملک این دارایی ها را خواهد داشت.

عضو کمیسیون تلفیق ادامه داد:اعضای کمیسیون بانک ها را ملزم کردند که در راستای تامین سرمایه مورد نظرشان، دارایی های خود اعم از اموال منقول و غیر منقول را واگذار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شفاف سازی اموال و مستغلات بانک ها ایجاد خواهد شد

سامانه شفاف سازی اموال و مستغلات بانک ها ایجاد خواهد شد