مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-11حوادث

دستگیری باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب در ساری


رییس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام در شهرستان ساری خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: با عنایت به افزایش قیمت املاک، یکی از شیوه و شگردهای کلاهبرداران، شناسایی املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام و سند سازی با شگرد جعل اسناد و فروش آن است.

وی افزود: در همین راستا فردی اهل و ساکن تهران طی شکواییه ای اظهار داشته مالک زمینی به مساحت 2500 متر مربع واقع در جاده دریا ساری کنار جاده اصلی است که به دلیل حضور نداشتن در شهرستان ساری به تازگی مطلع شد که افرادی با سند سازی جعلی زمین موصوف را تصرف و اقدام به فروش آن کردند.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: پرونده توسط کارآگاهان این پلیس مورد بررسی قرار گرفت و ادله و مستندات نیز اخذ و تحقیقات نامحسوس و میدانی آغاز که برابر اطلاعات کسب شده از معتمدین منطقه و مشاورین املاک منطقه صحت فروش نامه اصلی ارائه شده توسط شاکی تایید و مشخص شد متهمان از افراد سابقه دار و دارای سوابق متعدد کلاهبرداری و جعل عنوان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب در ساری

دستگیری باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب در ساری