مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-12سياسي

نماینده ساری و میاندورود: مدیریت پسماند ابر چالش مازندران است


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش های استان در بحث پسماند، گفت: این موضوع به محیط زیست و سلامت مردم ضربه زده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، منصورعلی زارعی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری در استانداری مازندران اظهار کرد: دولت تلاش زیادی برای توسعه در کشور در دستور کار دارد و در میدان این موضوع را ثابت کرده که کارآمد است و در کنار آن دشمن هم تلاش دارد که دولت را به چالش بکشاند.

وی تصریح کرد: در شاخص های مختلف استان مازندران نسبت به دیگر استان ها عقب است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مازندران در 14 محصول رتبه اول را دارد،گفت: از 5 میلیون مرکبات تولیدی کشور حدود 3 میلیون تن مربوط به این استان است.

وی خاطر نشان کرد: از 3 میلیون تولیدی برنج کشور حدود یک میلیون و 200 هزار تن مربوط به استان است، اما کشاورزان ما برای فروش مشکل دارند.

زارعی با اعلام اینکه برای توسعه استان نیاز به سرمایه گذاری داریم، گفت: در سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال نسبت به دیگر استان ها عقب هستیم.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری و تولید در استان ضعیف است در پروژه های هفته دولت کمتر به تولید پرداخت شده است برای توسعه استان نیاز به سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ساری و میاندورود: مدیریت پسماند ابر چالش مازندران است

نماینده ساری و میاندورود: مدیریت پسماند ابر چالش مازندران است