مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-10اقتصادي

سرمایه گذاری مبنای توسعه و بخش خصوصی محور این حوزه است


عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس گفت: مبنای اصلی توسعه اقتصادی در هر کشور، سرمایه گذاری است که محور اصلی این حوزه، - ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس گفت: مبنای اصلی توسعه اقتصادی در هر کشور، سرمایه گذاری است که محور اصلی این حوزه، فعالیت بخش خصوصی است.

نادر طیبی یکشنبه 19 شهریور در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه در حوزه سرمایه گذاری نقش دولت ها، تسهیل گری است، خاطرنشان کرد: انتظار بخش خصوصی این است که دولت مانع تراشی نکند، بلکه تسهیل گر باشد.

او به چشم انداز حرکت کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس در حوزه سرمایه گذاری و وظیفه آن پرداخت و افزود: کمیسیون سرمایه گذاری یکی از کمیسیون های مهم و با اهمیت در دوره دهم فعالیت اتاق است که ما تلاش می کنیم در این کمیسیون بحث سرمایه گذاری را با اهداف مشخص و به صورت کاملا تخصصی و کاربردی پیش ببریم.

طیبی اظهار کرد: مباحث مرتبط در حوزه توسعه سرمایه گذاری در استان از جمله سیاست های مالی و بورس و بازار سرمایه، را در این کمیسیون دنبال می کنیم، زیرا هدف اصلی بازار سرمایه در راستای تامین سرمایه برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است که با همت و مشارکت اعضای کمیسیون این موضوع در استان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری مبنای توسعه و بخش خصوصی محور این حوزه است

سرمایه گذاری مبنای توسعه و بخش خصوصی محور این حوزه است