مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 19:502023-09-13اقتصادي

رفع دغدغه شغلی آینده، با آموزش های مهارتی


رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به نقش آموزش های مهارتی در اشتغال گفت: افرادی که آموزش های مهارتی به ویژه آموزش موردنیاز جامعه را فرا می گیرند به سرعت وارد بازار کار می شوند و در زمینه اشتغال دغدغه نخواهند داشت.

- ایسنا/کرمان رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به نقش آموزش های مهارتی در اشتغال گفت: افرادی که آموزش های مهارتی به ویژه آموزش موردنیاز جامعه را فرا می گیرند به سرعت وارد بازار کار می شوند و در زمینه اشتغال دغدغه نخواهند داشت.

دکترمهدی بازمانده، امروز 22 شهریورماه در مراسم آغاز طرح ایجاد اشتغال پایدار از طریق آموزش مهارت سربازان در جهاد دانشگاهی استان کرمان اظهار کرد: در راستای این طرح، تفاهمنامه ای بین استانداری، ستاد کل نیروهای مسلح، جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه ای استان کرمان امضا شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت مهارت آموزی و توانمندسازی جوانان برای ورود به بازار کار می توان از فرصت خدمت سربازی برای این امر مهم در بدو ورود جوانان به اجتماع بهره برد.

بازمانده تصریح کرد: کمک به اشتغال پذیری و تسهیل ورود سربازان به بازار کار، افزایش بهره وری کارکنان وظیفه و استفاده بهینه از اوقات فراغت آنها، استفاده از ظرفیت های نیروهای مسلح در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق همکاری نزدیک تر با بخش های غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع دغدغه شغلی آینده، با آموزش های مهارتی

رفع دغدغه شغلی آینده، با آموزش های مهارتی