مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-30اجتماعي

آغاز موج بازگشت زائران اربعین/ تمهیدات برای بازگشت مهیا شده است


در کنار شدت یافتن خروج زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی، موج بازگشت زائران به کشور نیز آغاز شده است و دستگاه های مختلف تمهیدات لازم را اندیشده اند.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها: همزمان با شدت یافتن حضور زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه به منظور پیوستن به موج عظیم عاشقان اهل بیت در مراسم اربعین حسینی، زائرانی که پیش از این خود را عتبات عالیات رسانده اند در حال بازگشت به کشور هستند و روز به روز بر شدت موج بازگشت افزوده می شود.

زائرانی که بعد از زیارت عتبات عالیات در حال بازگشت هستند نیاز به وسایل نقلیه برای انتقال به شهرهای خود هستند و این کار از سوی دستگاه های مختلف تدارک دیده شده است در کنار آن موضوعی که باعث امیدواری است، این است که به گفته مسئولان 85 درصد زائران اربعین حسینی به وسایل شخصی و بدون استفاده از وسایل نقلیه عمومی خود را به مرزها رسانده اند.

وسایل نقلیه زائران در پارکینگ های بسیار بزرگ شلمچه و چذابه نگهداری می شوند و شرایط لازم برای نگهداری امن این خودروها در پارکینگ ها مهیا شده است ولی زائران حتماً قبل از خروج با وسایل نقلیه از مرزها، چند ساعت در موکب های در نظر گرفته شده در مرز استراحت کنند تا با آرامش بیشتری اقدام به رانندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز موج بازگشت زائران اربعین/ تمهیدات برای بازگشت مهیا شده است

آغاز موج بازگشت زائران اربعین/ تمهیدات برای بازگشت مهیا شده است