مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-11سياسي

مأموریت به شرکت ها برای برگزاری تورهای ارزان قیمت ازبکستان


برگزاری تورهای ارزان قیمت زمینی از موارد مطرح شده از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دیدار با وزیر اکولوژی، ازبکستان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیز عبدالحکیمف وزیر اکولوژی، حفاظت از محیط زیست و تغییر اقلیم جمهوری ازبکستان با سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل وزارتخانه دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که بهادر عبدالله اف سفیر ازبکستان در ایران نیز حضور داشت، ضرغامی به اعتقاد عمیق طرفین در تقویت گردشگری و میراث فرهنگی اشاره کرد و به تدوین پیش نویسی به منظور اجرای تفاهمات مندرج در برنامه همکاری گردشگری که در سفر سال گذشته ابراهیم رییسی به امضای طرفین رسید، تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت دیدار رؤسای جمهور در رشد روابط دو جانبه، سفر میرضیایف به تهران و آیت الله رییسی به تاشکند را نقطه عطفی در روابط رو به رشد دو کشور در زمینه گردشگری عنوان کرد.

توسعه همکاری های گردشگری با کشورهای همسایه، برگزاری تورهای ترکیبی و ارزان قیمت زمینی میان ایران، ازبکستان و ترکمنستان، برگزاری اجلاس سه جانبه به منظور تقویت زیرساخت های ریلی و جاده ای، رفع موانع و تسهیل صدور روادید، اشتراکات و قرابت فرهنگی و تاریخی بین دو کشور، اعلام آمادگی برای اعزام اساتید حوزه مرمت به منظور انتقال تجارب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت به شرکت ها برای برگزاری تورهای ارزان قیمت ازبکستان

مأموریت به شرکت ها برای برگزاری تورهای ارزان قیمت ازبکستان