مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-06بين الملل

کشته شدن 3 تروریست بین المللی در تاجیکستان


کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان از کشته شدن تعدادی از اعضا یک سازمان تروریستی بین المللی در منطقه درواز استان بدخشان این کشور، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان از کشته شدن تعدادی از عضو یک سازمان تروریستی بین المللی در منطقه درواز استان خودمختار کوهستان بدخشان این کشور، خبر داد.

بر اساس اطلاعیه نهاد امنیتی تاجیکستان، در شب 29 به 30 آکوست سال جاری 3 تن از اعضای یک سازمان تروریستی بین المللی با هدف انجام اقدامات تروریستی در خاک این کشور در آستانه روز استقلال در منطقه ای در مجاورت روستای کوران شهرستان درواز استان خودمختار کوهستان بدخشان به طور غیرقانونی از خط مرزی تاجیکستان و افغانستان عبور کردند.

این موضوع به موقع توسط کمیته دولتی امنیت ملی افشا و یک گروه ویژه ضد تروریستی به این منطقه اعزام شد و تردد تروریست ها تحت نظارت قرار گرفت.

صبح روز 5 سپتامبر، گروه ضد تروریستی نهاد امنیتی تاجیکستان محل استقرار ستیزه جویان را محاصره و از آنها خواست سلاح های خود را کنار گذاشته و تسلیم شوند.

اما تروریست ها در پاسخ به درخواست نیروهای امنیتی تاجیکستان به سمت آنها شلیک کردند و در نتیجه یک عملیات ضد تروریسیتی 3 نفر از اعضای گروه تروریستی منهدم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 3 تروریست بین المللی در تاجیکستان

کشته شدن 3 تروریست بین المللی در تاجیکستان