مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:412023-09-04اجتماعي

ماندگاری زائران اربعین زنجان بیشتر از میانگین کشوری است


باقر سپهری، مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به قطعی شدن ثبت نام 41 هزار و 552 نفر از 45 هزار 795 ثبت نام کننده در سامانه سماح اشاره و اظهار کرد: 30 هزار و 472 نفر از این ثبت نام کنندگان آقا هستند.

مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری زنجان با بیان اینکه 86 درصد از زائران اربعین مرز مهران را برای عبور به کشور عراق انتخاب کرده اند، افزود: نزدیک بودن و فراهم بودن امکانات البته به دلیل تجربه سال های گذشته در مهران از دلایل انتخاب این مرز است، والا در حال حاضر در دیگر مرزها از جمله خسروی که نزدیک تر از مهران است امکانات همطراز و حتی بهتر فراهم شده است.

وی از بازگشت 8 هزار و 379 زائر از ابتدای آغاز پیاده روی اربعین حسینی به زنجان خبر داد و گفت: آمار بازگشت زائران زنجانی نسبت به کشور پایین تر است که معنی آن ماندگاری بیشتر این زائران نسبت به میانگین کشوری است.

سپهری میانگین کشوری ماندگاری زائران اربعین را 6 روز اعلام کرد و گفت: تجمع و عدم چرخش زائران خطراتی را در پی خواهد داشت که فراهم نبودن امکانات مشکلات تغذیه، اسکان، گرمازدگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری زائران اربعین زنجان بیشتر از میانگین کشوری است

ماندگاری زائران اربعین زنجان بیشتر از میانگین کشوری است