مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-09اجتماعي

فیاضی از آموزش و پرورش رفتنی شد؟


تجربه دو ساله فیاضی در مرکز امور بین الملل نشان می دهد او نه تنها در تحقق اهداف مرکز امور بین الملل ناموفق بوده که حتی از مشکلات دانش آموزان در مدارس خارج از کشور هم بی خبر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بی اغراق نیست اگر بگوییم یکی از ضعیف ترین معاونت ها در وزارت آموزش و پرورش در چند سال اخیر مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش بوده است.

دی ماه 1400 بود که یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش همزمان با تغییر در مسئولان و معاونان این وزارتخانه؛ طی حکمی مهدی فیاضی را به ریاست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور منصوب کرد.

این مرکز سه وظیفه اصلی دارد که شامل؛ اداره مدارس ایرانی خارج از کشور، مدارس تطبیقی و بین المللی اتباع، غیردولتی بین الملل و سفارتخانه ها در داخل ایران و دیپلماسی آموزشی را بر عهده دارد.

در همان زمان پانزده سال سابقه معلمی، معاونت و مدیریت در 10 مدرسه شهر تهران و مشاور علمی و فرهنگی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش در سال 89و 90 از جمله سوابق فیاضی اعلام شد.

با این حال تجربه دو ساله فیاضی در مرکز امور بین الملل نشان می دهد او نه تنها در تحقق اهداف مرکز امور بین الملل ناموفق بوده که حتی از مشکلات دانش آموزان در مدارس خارج از کشور هم بی خبر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیاضی از آموزش و پرورش رفتنی شد؟

فیاضی از آموزش و پرورش رفتنی شد؟