مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-23سياسي

مدیران با پیگیری مستمر به تحقق اشتغال و مسکن کمک کنند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مدیران شهرستانی و معاونان کمیته امداد با پیگیری مستمر و خستگی ناپذیر به تحقق برنامه اشتغال و مسکن امداد کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد صبح چهارشنبه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: مدیران کمیته امداد با تنوع خدمات و پیگیری ها در حوزه اجرایی و عملیاتی روبه رو هستند و تلاششان بر این است تا در تحقق برنامه های اشتغال، مسکن و رفع سایر نیازمندی های خانواده های تحت پوشش اقدامات مؤثری را انجام دهند.

وی ضرورت سرعت دادن به تحقق برنامه اشتغال و مسکن را با همراهی مدیران بانک های عامل و تعامل مدیران شهرستانی یادآور شد و تصریح کرد: تنها راه چاره در تحقق برنامه های حوزه اشتغال تعامل مدیران شهرستانی با مسئولان بانک های عامل است تا با توجه به تنوع پرداختی تسهیلات بانکی گره گشایی در مسیر پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد انجام شود تا بتوانیم رضایت جامعه هدف را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: باید در هفت ماه باقیمانده از سال به روند اشتغال و کارآفرینی در حوزه مددجویان کمیته امداد سرعت بدهیم و بتوانیم برنامه اشتغال را تا پایان سال با پرداخت تسهیلات مصوب انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران با پیگیری مستمر به تحقق اشتغال و مسکن کمک کنند

مدیران با پیگیری مستمر به تحقق اشتغال و مسکن کمک کنند