مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-19سياسي

دستگاه های اجرایی در راستای محرومیت زدایی استان زنجان با بسیج همکاری کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به گستردگی فعالیت هایی که در سطح استان انجام می شود همه دستگاه های اجرایی باید پای کار اهداف بسیج باشند تا این نهاد به اهداف خود که زدودن محرومیت از چهره استان است، - ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به گستردگی فعالیت هایی که در سطح استان انجام می شود همه دستگاه های اجرایی باید پای کار اهداف بسیج باشند تا این نهاد به اهداف خود که زدودن محرومیت از چهره استان است، دست یابد.

سیدمحمد شعاعی پیش از ظهر امروز (28 شهریورماه) در کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اقدامات گسترده بسیج و سپاه در راستای محرومیت زدایی در سطح استان زنجان، گفت: انتظار این است که سایر دستگاه های اجرایی همکاری و هماهنگی های لازم در این خصوص را داشته باشند.

وی با تشریح وظایف دستگاه های مختلف در امر محرومیت زدایی اظهار کرد: با توجه به گستردگی فعالیت هایی که در سطح استان انجام می شود همه دستگاه های اجرایی باید پای کار اهداف بسیج باشند تا این نهاد به اهداف خود که زدودن محرومیت از چهره استان است، دست یابد.

این مسئول با اشاره به انجام عملیات طرح آبرسانی به 55 روستای استان به همت گروه های سازندگی، گفت: اقدامات مربوط به 53 روستا به پایان رسیده و عملیات مربوط به 2 روستا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی در راستای محرومیت زدایی استان زنجان با بسیج همکاری کنند

دستگاه های اجرایی در راستای محرومیت زدایی استان زنجان با بسیج همکاری کنند