مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 03:052023-08-22بين الملل

گزارش «نیویورک تایمز» درباره علل ناکامی ضد حملات اوکراین


نیویورک تایمز آمریکا به نقل از تحلیلگران نظامی در گزارشی به علل کارنامه ناموفق ضد حملات اخیر ارتش اوکراین در مصاف با روسیه پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک رسانه مطرح آمریکایی در گزارشی به علل شکست ضد حملات ارتش اوکراین در مصاف با نیروهای روسیه در منطقه شرق اوکراین پرداخت.

وبگاه روسیا الیوم شامگاه سه شنبه به نقل از روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت: علت اصلی ناکامی ضد حملات ارتش اوکراین در جنوب این کشور علیه مواضع ارتش روسیه به باور کارشناسان نظامی به این واقعیت برمی گردد که تعداد زیادی از نظامیان کی یف در شرق این کشور مستقر شده اند و دولتمردان اوکراین توصیه کارشناسان در تمرکز نیروها در یک جبهه واحد را نادیده گرفته است.

به نوشته نیویورک تایمز، تحلیلگران نظامی بر این باورند که ضد حملات کی یف علیه روسیه به علت استقرار تعداد زیادی از نیروهای آنها در شرق، عامل ناکامی کی یف بوده و به تازگی آنان دریافته اند که بایستی نیروهای خود را در یک جهت متمرکز کنند.

این روزنامه آمریکایی خاطرنشان می کند که کارشناسان نظامی آمریکایی در تحلیل خود از واکاوی علل شکست پاتک اوکراین کماکان از تصمیم مقامات کی یف در ابقای نزدیک به نیمی از نیروها در محور راهبردی باخموت و سایر شهرها در شرق اوکراین و نادیده انگاشتن گسیل نیروها به محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش «نیویورک تایمز» درباره علل ناکامی ضد حملات اوکراین

گزارش «نیویورک تایمز» درباره علل ناکامی ضد حملات اوکراین