مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-02سياسي

تغییر فصول آموزشی و دستورالعمل ارزیابی های بوم گردی


رییس جامعه بوم گردی از تغییر دستورالعمل ارزیابی های خانه های بوم گردی به عنوان دستاوردی دیگر نام برد و گفت: بخش عمده این دستورالعمل مربوط به هتل ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمینار ملی آموزشی تجربی خانه های بوم گردی ایران، با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، یاور عبیری رییس جامعه بوم گردی ایران و رؤسای انجمن های بوم گردی ایران، زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری، یحیی نقی زاده محجوب مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری و حرمت الله رفیعی رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران صبح امروز در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

در این نشست یاور عبیری، رییس جامعه بوم گردی گفت: بوم گردی ها نهادی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستند که با پشت سر گذاشتن دوران طفولیت پا به مرحله جوانی گذاشته است.

وی با بیان اینکه بوم گردی ها از سویی ریشه در فرهنگ و از سوی دیگر ریشه در طبیعت دارند بر ضرورت مشارکت در تمامی سطوح ملی و استانی همچنین تلاش برای اصلاح تغییر مقررات و قوانین موجود در راستای ارتقای کیفی خدمات بوم گردی تاکید کرد.

رییس جامعه بوم گردی ایران به مشارکت معاون گردشگری کشور در راستای تغییر مقررات و قوانین موجود اشاره کرد و آموزش را جزو دغدغه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر فصول آموزشی و دستورالعمل ارزیابی های بوم گردی

تغییر فصول آموزشی و دستورالعمل ارزیابی های بوم گردی