مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-12حوادث

بسته خبری پلیس کرمان؛ از دستگیری سارقان مسلح تا توقیف 18 خودرو حامل سوخت قاچاق


در بسته خبری امروز پلیس استان کرمان از کشف سوخت قاچاق تا دستگیری سارقان اماکن دولتی، سارقان مسلح و کشف خودرو قاچاق می خوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ یوسف سلیمانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه از چند منزل در سطح شهرستان بم، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی به سرنخ هایی از هویت سارقان دست یافتند و موفق شدند 2 سارق و یک مالخر مرتبط با آنان را در مخفیگاهشان واقع در یکی از نقاط حاشیه شهر بم دستگیر کنند.

سارقان مسلح در بم دستگیر شدند سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: این متهمان در بازجویی های انجام شده به 6 فقره سرقت مسلحانه طلاجات و یک فقره سرقت مسلحانه کالای خانگی از یک باب مغازه اعتراف کردند که ارزش اموال سرقتی بیش از 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بم بیان کرد: این سه متهم تحویل مراجع قضایی و دو همدست دیگر آنان نیز شناسایی شدند که پیگیری های لازم برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد تا بتوانیم این اموال ارزشمند و سرمایه یک عمر کار و تلاش مال باختگان را به آنان بازگردانیم.

کشف 50 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان منوجان سرهنگ حسن بژندیاظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور فرعی منوجان به سمت قلعه گنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس کرمان؛ از دستگیری سارقان مسلح تا توقیف 18 خودرو حامل سوخت قاچاق

بسته خبری پلیس کرمان؛ از دستگیری سارقان مسلح تا توقیف 18 خودرو حامل سوخت قاچاق