مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-10سياسي

تقویت زیرساخت های برق شهرستان فردوس به دستور رییس جمهوری


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دستور رییس جمهور برای تقویت زیرساخت برق شهرستان فردوس گفت: جلسه ویژه بررسی این موضوع بلافاصله برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ رییس جمهوری 15 شهریور در سفر مردمی برای حضور در پیاده روی اربعین به خراسان جنوبی سفر کرد و علاوه بر حضور در مرکز استان به شهرستان های درمیان و فردوس نیز سفر کرد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان فردوس با بیان اینکه برای توسعه صنایع خراسان جنوبی باید زیرساخت در استان وجود داشته باشد، گفت: در صورت ایجاد زیرساخت برق برخی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در همین شهرستان فردوس اعلام آمادگی کردند.

رییس جمهوری افزود: احداث پست برق برای فردوس در برنامه استان وجود داشت و امروز برای تسریع در روند کار با وزیر نیرو تماس گرفتم تا با سرعت، پست برق مناسب را در این شهرستان داشته باشیم و افرادی که برای سرمایه گذاری در بخش صنایع اعلام آمادگی می کنند مشکلی نداشته باشند.

آیت الله رییسی ادامه داد: به زودی مسئله پست برق برای شهرستان با پیگیری استاندار، نماینده مردم در مجلس و فرماندار حل خواهد شد.

بنابراین گزارش، امروز بررسی وضعیت پیشرفت پست های صنعتی برق خراسان جنوبی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان مرتبط برگزار شد و جواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های برق شهرستان فردوس به دستور رییس جمهوری

تقویت زیرساخت های برق شهرستان فردوس به دستور رییس جمهوری