مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 21:102023-09-13ورزشي

هاشمی، وزیر پیشنهادی ورزش برای جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران برنامه دارد


ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: هاشمی در زمینه مقابله با توطئه های دشمنان در حوزه ورزش برنامه دارد چون اخیرا دشمنان حمله به ورزش کشور و ایجاد چالش هایی همانند تحریم ورزش را .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برنامه هاش برای جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران و تحریم ورزش کشور را به کمیسیون ارائه کرد.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با ایرنا در تشریح نشست کمیسیون اصل نود با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون اصل 90 حضور یافت و به سوالات و مطالبات نمایندگان در حوزه ورزش پاسخ داد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی بیان داشت: هاشمی با اشاره به چالش های حوزه ورزش متعهد شد که هماهنگی بیشتری بین 8 سازمان از جمله آموزش و پرورش، آموزش عالی و وزرات بهداشت که در حوزه ورزش دخیل هستند به وجود آورد.

هاشمی برای جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران برنامه دارد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: هاشمی در زمینه مقابله با توطئه های دشمنان در حوزه ورزش برنامه دارد چون اخیرا دشمنان حمله به ورزش کشور و ایجاد چالش هایی همانند تحریم ورزش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی، وزیر پیشنهادی ورزش برای جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران برنامه دارد

هاشمی، وزیر پیشنهادی ورزش برای جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران برنامه دارد