مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-31سياسي

مسئولان با پشتکار سعی در جلب رضایت مردم داشته باشند


مسئولان با پشتکار سعی در جلب رضایت مردم داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت هشتم شهریور یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت که در حسینیه امام خامنه ای دفتر امام جمعه شهرستان بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: این دو شهید والا مقام در دل مردم جای دارند و کارگزاران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان نیز باید راه این دو شهید را در ارائه خدمت به مردم را دنبال کنند.

وی به برشمردن برخی از خصوصیات شهید رجایی پرداخت و افزود: شهید رجایی اسوه یک مدیر دلسوز، ساده زیست و عاشق ولایت است که باور و اعتقاد به حضرت امام (ره) انرژی و موتور محرکه آن در خدمت به مردم بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه اتصال و پیوند عمیق با و لایت یکی از مزایای شهید رجایی است، توصیه کرد: اگر مدیران ما تحت ولایت ولی امر باشند و با باور به ولایت در زیر این پرچم حرکت کنند خدمت خالصانه ای برای مردم ارائه خواهند کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده عنوان کرد: این دو شهید الگوی تمام عیار و خالصی برای خدمت که در طول عمر خویش خود را وقف برای انقلاب و اسلام کردند.

وی افزود: شهید رجایی الگوی یک مدیر ولایی، ساده زیست و مردمی است که این مفاهیم از سلوک معنوی و زندگی این شهید عزیز پیدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با پشتکار سعی در جلب رضایت مردم داشته باشند

مسئولان با پشتکار سعی در جلب رضایت مردم داشته باشند