مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-04اقتصادي

فراجا در ساخت مسکن محرومان آستین بالا زده است


رییس کمیته امداد شهرستان مشگین شهر گفت: پادگان شهید بیگلری شهرستان مشگین شهر در ساخت مسکن مددجویان آسیب دیده از سیل اخیر، یاریگر کمیته امداد خواهد بود.

- احمدعلی محب در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در بازدیدی که فرمانده پادگان شهید بیگلری مشگین شهر از مناطق سیل زده داشت، قرار شد تا به صورت 50 درصد به 50 درصد، پادگان و کمیته امداد مرمت و بازسازی واحدهای آسیب دیده را انجام داده و هزینه های آن را متقبل شوند.

وی تصریح کرد: در سیل چند روز پیش مشگین شهر و در 2 روستای خانکندی و کوجنق، واحدهای مسکونی پنج خانوار آسیب کلی دیده که امیدواریم در کوتاه ترین زمان مرمت و بازسازی این واحدهای مسکونی را انجام دهیم.

رییس کمیته امداد شهرستان مشگین شهر گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی که رقم 350 میلیون تومان پیش بینی شده، قرار است نیمی از این مبلغ را پادگان شهید بیگلری در اولین فرصت پرداخت و نیمی دیگر نیز از طریق مساعدت کمیته امداد به صورت بلاعوض و تسهیلات کم بهره تأمین و در اختیار مددجویان قرار گیرد.

محب افزود: پس از امضای تفاهمنامه همکاری مقرر شد ساخت منازل مددجویانی که در سیل اخیر دچار خسارت شدند، در کوتاه ترین زمان ممکن آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا در ساخت مسکن محرومان آستین بالا زده است

فراجا در ساخت مسکن محرومان آستین بالا زده است